diumenge, 3 de novembre del 2013

VI EDICIÓ MICRORELATS 2013

Com hem comentat a classe ara teniu l'oprtunitat de participar en el concurs de microrelats que convoca l'Associació Tirantianes, de l'IES Tirant lo Blanc de Gandia

Què has de fer?
  1. Un microrelat o dos, originals i inèdits, en valencià.
  2.  El relat no pot passar de 111 paraules ( sense comptar el títol).
  3. Cada microrelat ha de portar un títol.
  4. La temàtica del microrelat es basarà en una narració sobre el concepte de compromís amb la igualtat.
  5. Les obres les enviareu per correu electrònic a l'adreça tirantianes@gmail.com i, en el camp de l'assumpte, caldrà posar la paraula: microrelat.
  6. També heu de posar les vostres dades personals (nom i cognoms, adreça, telèfon de contacte, data de naixement, centre on estudies, curs i nom del vostre professor@).
Si vols saber-ne més llig les bases completes.

 Animeu-vos!

1 comentari:

  1. Ara sóc un ginmasta olímpic, però per a arribar a ser-ho, he passat per molts moments durs i moltes crítiques. A la meua infantesa no vaig poder fer el que més m'agradaba, que era ballar i la ginmasia rítmica, ja que el meus pares m'ho prohiviren perquè deien que era cosa de xiques. Per poder fer-ho vaig començar a amagades dels meus pares, fins que es donaren compte que el més important era que fora feliç i que per ser xic, no pots deixar de ser-ho.

    Sara Esteller 1er C

    ResponElimina